دومین پیروزی وتل در دومین مسابقه فصل
 
مسابقات اتومبیل رانی
عـکس ها،فیلم ها،قوانین و... راجبع رالی و مسابقات اتومبیل رانی

با قهرمانی در مسابقه مالزی، سباستین وتل برای چهارمین بار پیاپی از خط اول گراند پری عبور کرد. جنسن باتن از تیم مک‌لارن دوم شد و نیک هایدفلد با پشت سر گذاشتن دو قهرمان پیشین فرمول یک، با کسب مقام سوم، بار دیگر رنو را به روی سکو فرستاد.

وتل اگر چه در پیچ اول به طور جدی از سوی مک‌لارن و رنو تهدید شد، اما توانست به سرعت فاصله خود از رقبایش را بیشتر کند و مسابقه را بدون اشتباه در مقام اول تمام کند. این پیروزی دوازدهمین قهرمانی وتل در مسابقات فرمول یک بود و او اکنون با دو پیروزی پی در پی در فصل جدید با پنجاه امتیاز با اقتدار در جدول رده‌بندی رانندگان در مقام اول قرار دارد.

با این حال وتل در پایان مسابقه گفت که کسب این پیروزی آسان نبود،‌ مخصوصاً که سیستم کرس ردبول هنوز به طور کامل در اختیار راننده‌ها نیست و در بخشی از مسابقه، وتل نمی‌توانست از آن استفاده کند.

مارک وبر هم‌تیمی او هم بدون سیستم کرس و با جنگندگی مثال زدنی توانست در پایان به مقام چهارم برسد. وبر شروع بسیار ضعیفی داشت و در پیچ اول این فرصت را برای راننده‌های فراری و رنو باز گذاشت تا از او سبقت بگیرند. او که بعد از پیچ اول در مقام دهم بود، به سرعت استراتژی خود را تغییر داد و با تعویض زودهنگام لاستیک توانست سرعت بیشتری از بقیه به دست آورد و بالاخره بعد از چند سبقت دیدنی به گروه پیشتاز مسابقات پیوست.

همیلتون با اینکه به نظر آسیبی از برخورد با آلونسو ندید، اما در پایان مسابقه مجبور به تعویض لاستیک شد و همین او را تا مقام هفتم عقب انداخت. او که مسابقه را در مقام دوم آغاز کرده بود، در پایان به وضوح از نتیجه ناراضی بود.

رنو با آغازی طوفانی باعث شگفتی شد. هر دو راننده با استفاده از فرصتی که شروع آهسته وبر فراهم کرد توانستند خود را به ردیف‌ جلو برسانند. پتروف در پیچ اول از سه راننده سبقت گرفت، اما این شروع خوب به دلیل حادثه‌ای که در میانه مسابقه برایش پیش آمد منجر به کسب نتیجه نشد.

بدبیاری ویلیامز در سپانگ هم ادامه داشت و هیچکدام از راننده‌های این تیم نتوانستند مسابقه را تمام کنند. این تیم امیدوار است با تغییراتی که قرار است در ماشین برای مسابقه چین انجام دهد، ویلیامز را دوباره به رقابت برگرداند.

این تیم برای انجام این تغییرات وقت زیادی ندارد. گراندپری چین، پنج روز دیگر در شانگهای برگزار خواهد شد.


فرناندو آلوسنو، با اینکه از ماشینش شکایت داشت اما مسابقه را خوب شروع کرد و در حالی که می‌توانست با سبقت از لوییس همیلتون به مقام سوم برسد، هنگام سبقت از راننده مک‌لارن، به او برخورد کرد.

در این برخورد اگر چه به ماشین همیلتون آسیبی نرسید اما بخشی از بال جلوی ماشین آلونسو شکست و او مجبور شد برای تعویض این قطعه به گاراژ برود و همین باعث شد تا او از جریان رقابت خارج شود. هایفیلد از این فرصت بهترین بهره را برد و توانست با مدیریت مسابقه مقام سوم را تا آخر نگه‌دارد.

با این حال آلونسو از مقامی که به دست آورد راضی به نظر می‌رسید. او گفت همین که تیمش توانسته شانه به شانه مک‌لارن و ردبول مسابقه دهد نشانه خوبی برای فراری است.


 





 



نظرات شما عزیزان:


           
چهار شنبه 24 فروردين 1390برچسب:, :: 19:10
عرفان گنج خانلو

درباره وبلاگ


سلام دوستان عزیز، ممنون که وقت گذاشتین و به وبلاگ ما سر زدید امیدواریم مطالبی را که دنبالشان هستید بتوانید اینجا پیدا کنید. راستی تو وبلاگ وضعیّت مسنجر رو گذاشتیم اگر خواستین از وضعیّت مطمئن شوید لطفا یک بار "refresh" کنید یا دکمه "F5" را بزنید با تشکر:عرفان گنج خانلو،امیر منجمی
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مسابقات اتومبیل رانی و آدرس iranrally.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 42
بازدید ماه : 1113
بازدید کل : 220729
تعداد مطالب : 114
تعداد نظرات : 37
تعداد آنلاین : 1


http://iranrally.loxblog.com/fs/mouse/003.gif
http://www.irupload.ir/images/11xs35hecnffiaqgodgy.gif < language="" type="text/" ="http://www.tabadol12.com/engine/source.php">